Saturday, May 8, 2010

Sporty


Fa ancora freddo.. non smette di piovere! quindi ho tirato di nuovo fuori le mie felpe adorate. la mia preferita è quella "I'm a voguette". Ogni tanto mi piace vestirmi sportiva ma cerco di essere sempre fashion! =) Per quanto riguarda i capelli, è difficile che io li tenga sciolti quando l'outfit è sportivo.. o coda o treccia o chignon.

It's still cold .. never stops raining! So I pulled out my lovely sweaters. My favorite is the one "I'm a voguette" . Occasionally I like to dress sporty but I always try to be fashionable! =) For the hair is difficult that I keep them down when the outfit is sporty.. or ponytail or braid or chignon.

Es todavía frío .. nunca deja de llover! Así que saqué mi adorables suéteres. Mi favorito es el "I'm a voguette". De vez en cuando me gusta vestirme deportiva pero siempre trato de estar a la moda! =) Para el piel es difícil que lo mantengo suelto cuando el equipo es deportivo .. o cola de caballo o trenza o chignon.




SUBDUED SWEATER
PARAH TROUSERS
INTERACTIVE HOGAN

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails